- Üyelerle işbirliği yaparak en üst düzeyde üye memnuniyeti,
- Hizmette güven, eşitlik, tarafsızlık ve gizlilik,
- Konusunda ulusal ve uluslararası alanda öncülük ve liderlik,
- Amaç ve hedeflerimize en kısa sürede ulaşabilmek için kaynakları en etkin ve ekonomik biçimde kullanmak,
- Üyelerimize sunduğumuz hizmetleri sürekli geliştirmek,
- Üyelerin yaşadığı sorunların kaynağını tespit etmek ve geleceğinin yapılandırılmasına yönelik uygulamaları geliştirmek, ve üyelerin işlerini kolaylaştıracak projeler hazırlamak,
- Üyelere öncülük ederek örnek bir sivil toplum örgütü ve Ticaret Odası oluşturmak,
- Üyelerini küresel gelişmeler ve olası riskler karşısında sürekli bilgilendirmek amacıyla, iletişimi daha da etkinleştirmek, eğitimler düzenlemek,
- Ekip çalışması anlayışını kurum kültürümüzün temel unsurlarından biri olarak görmek,
- Çalışanlarına değer veren bir kurum kültürü oluşturmak ve çalışma ortamını etkinleştirerek çalışan memnuniyetini sürekli kılmak,
- Belirlenen hedeflere ulaşmak için sistemli ve planlı eğitim, katılım ve geliştirme çalışmaları yapmak,
- Üye ihtiyaç ve beklentilerini karşılayabilmek için; kalite yönetim ve TOBB Akreditasyon sisteminin şartlarına uymak ve sistemi sürekli iyileştirerek geliştirmek.