Kalite Politikamız

  • Üyelerle işbirliği yaparak en üst düzeyde üye memnuniyeti,
  • Hizmette güven, eşitlik, tarafsızlık ve gizlilik,
  • Konusunda ulusal ve uluslararası alanda öncülük ve liderlik,
  • Amaç ve hedeflerimize en kısa sürede ulaşabilmek için kaynakları en etkin ve ekonomik biçimde kullanmak,
  • Üyelerimize sunduğumuz hizmetleri sürekli geliştirmek,
  • Üyelerin yaşadığı sorunların kaynağını tespit etmek ve geleceğinin yapılandırılmasına yönelik uygulamaları geliştirmek, ve üyelerin işlerini kolaylaştıracak projeler hazırlamak,
  • Üyelere öncülük ederek örnek bir sivil toplum örgütü ve Ticaret Odası oluşturmak,
  • Üyelerini küresel gelişmeler ve olası riskler karşısında sürekli bilgilendirmek amacıyla, iletişimi daha da etkinleştirmek, eğitimler düzenlemek,
  • Ekip çalışması anlayışını kurum kültürümüzün temel unsurlarından biri olarak görmek,
  • Çalışanlarına değer veren bir kurum kültürü oluşturmak ve çalışma ortamını etkinleştirerek çalışan memnuniyetini sürekli kılmak,
  • Belirlenen  hedeflere  ulaşmak  için  sistemli  ve  planlı  eğitim,  katılım  ve  geliştirme çalışmaları yapmak,
  • Üye ihtiyaç ve beklentilerini karşılayabilmek için; kalite yönetim ve TOBB Akreditasyon sisteminin şartlarına uymak ve sistemi sürekli iyileştirerek geliştirmek.